diumenge, 29 de novembre del 2009

Vídeo Movie Marker.

Després del que m' havia costat fer el vídeo i penjar-lo en el bloc, he hagut de tornar-lo ha fer perquè ho he esborrat sense adonar-me.
En primer lloc vull explicar que és el Windows Movie Maker és un programa per a crear, editar i compartir els teus propis muntatges amb vídeo, imatges i so. És molt senzill d'usar, n'hi ha prou amb arrossegar els elements que vulguis, ja siguin vídeos, so o imatges i intercalar qualsevol dels efectes de transició que disposa i ja tens llest un espectacular muntatge. Però per al meu el Windows Movie Marker, no ho puc utilitzar ja que jo tinc un Mac i tinc un sistema operatiu diferent al Windows així que no és compatible. Per a realitzar el video he hagut d'anar a la opció "Movie 09"del meu Mac. Movie 09, és igual que Windons Movie Marker però amb altres funcions més complexes, no és tan fàcil d' utilitzar peró la qualitat que té en les transicions i en els muntatges de video és molt superior. Per realitzar aquest video, també he tingut que grabar la meva veu amb el programa "Audacity" i posar-li una música de fons.

Bé aquí podeu veure'l espero que us agradi, ho he fet bastant senzill, dintre de les meves possibilitats amb el nou programa.

El quadern de Noah.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada